USLOVI POSLOVANJA ZA KUPOVINU PUTEM SAJTA

 

Ova strana sadrži opšte uslove koji se primenjuju na svaku kupovinu putem sajta TR VAŠA PRODAVNICA, te Vas molimo da ih pažljivo pročitate pre kupovine u našoj Internet prodavnici kako biste bili obavešteni o svim pravima i obavezama koje imate kao kupac naših proizvoda.

Poručivanjem i kupovinom putem našeg Sajta, potvrđujete da ste se upoznali sa ovim uslovima i da ih u potpunosti prihvatate.

Kupovina putem TR VAŠA PRODAVNICA Internet prodavnice smatra se kupovinom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

 

Kupovinom putem našeg sajta, zaključujete Ugovor o prodaji na daljinu sa:

Pun naziv pravnog subjekta: TR Vaša prodavnica.

Poštanska adresa: Nikole Uzunovića 6, 18000 Niš

Delatnost i šifra delatnosti:  4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta

Matični broj: 65246694

Poreski broj (PIB) 111184893

PEPDV broj: 785206

Web adresa: www.vasaprodavnica.rs

Kontakt telefon: 0637877559

Kontakt e-mail: prodaja@vasaprodavnica.rs

 

Sajt i Internet prodavnica TR VAŠA PRODAVNICA nisu namenjeni licima mlađim od 15 godina.

 

  1. PORUČIVANJE

Poručivanje naših proizvoda može se izvršiti putem Sajta ili telefonskim putem.

Kupac ima mogućnost izbora poručivanja proizvoda u svojstvu Gosta ili u svojstvu Registrovanog korisnika. Ukoliko je prilikom prethodne kupovine već registrovao svoj nalog, Kupac može izvršiti poručivanje putem istog naloga.

Potvrđivanjem porudžbine na Sajtu u svojstvu Kupca, potvrđujete sledeće:

da su Vam poznati Uslovi poslovanja, odnosno da Vam je pružena stvarna mogućnost da se upoznate sa njihovom sadržinom,

da su Vam, pre potvrđivanja porudžbine na Sajtu, na jasan i razumljiv način u skladu sa obavezom obaveštavanja Kupca pružena sva neophodna obaveštenja od strane TR VAŠA PRODAVNICA, kao i

da u svojstvu Kupca dajete svoju saglasnost na Uslove poslovanja.

Obaveza obaveštavanja u smislu tačke 2. naročito obuhvata informacije o:

osnovnim obeležjima robe;

Prodavcu - poslovno ime, matični broj, adresu sedišta i broj telefona;

prodajnoj ceni, načinu obračuna prodajne cene i svim dodatnim troškovima, poput troškova isporuke koje snosi Kupac;

načinu plaćanja, načinu i rokovima isporuke i o načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza;

načinu izjavljivanja reklamacija i mestu prijema reklamacija, kao i o načinu postupanja Prodavca po njima;

zakonskoj odgovornosti zbog nesaobraznosti proizvoda;

uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava Kupca po osnovu nesaobraznosti;

uslovima za raskid Ugovora.

Po izvršenoj porudžbini, na email adresu koju ste naveli u formularu za poručivanje stići će automatski mail kojim potvrđujemo prijem Vaše porudžbine. Naša služba internet prodaje će odmah po prijemu porudžbine izvršiti proveru da li je poručeni proizvod raspoloživ, o čemu ćemo Vas obavestiti u roku od najviše 48 sati.

U slučaju da nismo u mogućnosti da Vam dostavimo željeni proizvod, nakon što Vas obavestimo o tome Vaša porudžbina će se smatrati otkazanom.

Ukoliko je moguća isporuka jednog dela Vaše porudžbine, naša služba internet prodaje će Vas obavestiti o tome. U tom slučaju, uz Vašu saglasnost, izvršićemo isporuku dela porudžbine koji je raspoloživ.

Ukoliko smo u mogućnosti da u celosti izvršimo Vašu porudžbinu, poslaćemo Vam mejl potvrde porudžbine.

Ukoliko imate dodatnih pitanja u pogledu Vaše porudžbine, možete nas kontaktirati putem email adrese office@vasaprodavnica.rs ili pozivom na broj +381 63 78 77 559

 

  1. CENE

Cene svih proizvoda naznačene su u dinarima (RSD) i uključuju PDV.

  1. NAČINI PLAĆANJA:

Gotovinsko plaćanje - pouzećem

Robu sa našeg Web portala možete platiti u gotovom prilikom preuzimanja robe na adresi koju ste naveli (pouzećem).

Virmansko plaćanje, E-banking

Sve proizvode poručene na Web portalu ili telefonom, možete platiti virmanskom uplatom na naš žiro račun 160-535361-22 kod Banke Intese, potrebno je samo da prilikom naručivanja robe naglasite da plaćanje želite da izvršite virmanom i dobićete povratni e-mail sa predračunom i svim potrebnim informacijama. Nakon evidentiranja uplate poručenu robu šaljemo na navedenu adresu.

  1. ISPORUKA

Isporuka se isključivo vrši na teritoriji Srbije bez Kosova i Metohije. Robu isporučujemo na Vašu adresu u roku od 2-5 radna dana. Isporuka se vrši svim danima osim nedelje i državnih praznika.

Informacije o isporuci naručne robe možete dobiti na telefone: 063 78 77 559

Pitanja možete uputiti na:  e-mail:  office@vasaprodavnica.rs

Radno vreme:   Ponedeljak - petak             Od 09:00h - 17:00h

Obaveštvamo Vas da imamo ugovor sa kurirskom službom City Express. (Cenu dostave možete videti ovde)  U slučaju povraćaja robe možete koristiti ovu kurirsku službu.

 

POSTUPANJE PRILIKOM ISPORUKE

Kupac je dužan da, prilikom preuzimanja pošiljke, u prisustvu kurira vizuelno pregleda paket i zahteva otvaranje paketa kako bi utvrdio da li postoje vidna oštećenja na pakovanju ili poručenom proizvodu.

Ukoliko se ustanovi da proizvod ima vidljive nedostatke, kurir će sačiniti zapisnik o reklamaciji.

Rok za prijavu reklamacije usled oštećenja u transportu je 24h od trenutka preuzimanja poručenih proizvoda.

 

OTKAZIVANJE ISPORUKE

Kupac ima pravo da otkaže isporuku u bilo kom trenutku, slanjem mejla na office@vasaprodavnica.rs

Ukoliko je isporuka otkazana pre nego što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj ukupnog iznosa plaćenog za proizvode i isporuku.

U slučaju otkazivanja porudžbine nakon što je Prodavac poslao proizvode, Kupac ima pravo da traži povraćaj iznosa za proizvode, ali u tom slučaju, Kupac sam snosi troškove vraćanja proizvoda Prodavcu.

Po otkazivanju isporuke pozivom telefonskog broja, Kupac će dobiti potvrdu o otkazivanju porudžbine na svoju email adresu.

 

  1. ZAMENA PROIZVODA

Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas obavestite na naš e-mail office@vasaprodavnica.rs ili da nas kontaktirate telefonom na broj 069/78 77 559.

Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv od nas kako bismo se dogovorili oko preuzimanja artikala od Vas koje želite da zamenite. Neophodno je da dokumentaciju koja će Vam zbog zamene stići na e-mail adresu odštampate, čitko popunite i spakujete zajedno sa pošiljkom koju vraćate. Nalog za preuzimanje paketa kod kurirske službe kreira naša firma Vaša prodavnica.

Kuriru koji dođe kod Vas na adresu da preuzme paket je neophodno da predate adekvatno upakovan artikal jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca. Čim artikal stigne kod nas, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novom račun-otpremnicom. Otkupninu čini razlika u ceni dva proizvoda, poštarina za preuzimanje paketa koji se vraća i poštarina za slanje novog proizvoda.

Napomena: Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran, korišćen i ako nema originalno pakavanje.

Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca.

 

  1. ODUSTANAK OD UGOVORA

Kupovina putem VASAPRODAVNICA.RS  Internet prodavnice smatra se kupovinom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kao Potrošač imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od Ugovora u roku od 14 dana od dana isporuke poručenih proizvoda. Ako ste istom porudžbenicom poručili više proizvoda koji Vam nisu isporučeni istovremeno, rok za odustanak od Ugovora počinje da teče od dana isporuke poslednjeg poručenog proizvoda.

 

Pravo na odustanak od Ugovora ostvarujete dostavljanjem izjave o odustanku na adresu Prodavca Nikole Uzunovića 6, 18000, Niš, odnosno elektronskom poštom na adresu office@vasaprodavnica.rs. To možete učiniti popunjavanjem obrasca za odustanak koji Vam je dostavljen u štampanom obliku zajedno sa poručenim proizvodima ili ga možete preuzeti u pdf obliku na ovom linku.

 

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata na našu adresu. Ukoliko ste izjavu o odustanku poslali elektronskim putem, bez odlaganja ćemo Vas obavestiti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa o prijemu Vaše izjave.

 

U slučaju odustanka od Ugovora, Potrošač je dužan da vrati poručene proizvode na adresu Prodavca bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja izjave o odustanku. Artikal mora biti u ispravnom i nekorišćenom stanju, u originalnom i neoštećenom pakovanju. Uz artikal, Potrošač je dužan da dostavi i račun (odnosno račun-otpremnicu). Sve troškove vraćanja proizvoda Prodavcu snosi Potrošač.

 

U slučaju odustanka od Ugovora, Potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu proizvoda za drugi, ukoliko su proizvod i pakovanje dostavljeni Prodavcu u neoštećenom stanju i ukoliko je uz vraćeni proizvod dostavljen račun (odnosno račun-otpremnica). Iznos plaćene cene proizvoda biće vraćen Potrošaču nakon što proizvod bude dostavljen na našu adresu odakle je Potrošaču i poslata.

 

TR VAŠA PRODAVNICA će bez odlaganja izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava na račun Potrošača uključujući i troškove isporuke (ukoliko je troškove isporuke snosio Potrošač), a najkasnije u roku od 14 dana od prijema izjave o odustanku od ugovora. Povraćaj sredstava može biti odložen dok ne primimo proizvod koji ste nam poslali ili dok nam ne dostavite dokaz o tome da ste nam poslali proizvod.

 

Ukoliko vrednost proizvoda bude umanjena usled neadekvatnog rukovanja ili rukovanja proizvodom na način koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, svu odgovornost snosiće isključivo Potrošač. U takvim slučajevima, TR VAŠA PRODAVNICA  ima pravo da Potrošaču vrati umanjenu cenu, a cena će biti umanjena srazmerno umanjenoj vrednosti proizvoda, o čemu odluku donosi Prodavac.

Kada potrošač nema pravo na odustanak od ugovora:

U slučaju isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;

isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.

 

  1. SAOBRAZNOST I REKLAMACIJA

TR VAŠA PRODAVNICA je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. TR VAŠA PRODAVNICA je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi TR VAŠA PRODAVNICA

Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:

ako odgovara opisu koji smo Vam dali;

ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Potrošač nabavlja, a koja je nama bila poznata;

ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe.

Ukoliko smatrate da neki od ovih uslova nije ispunjen, možete izjaviti reklamaciju.

 

Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. TR VAŠA PRODAVNICA će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

 

7a ) REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJE NASTALO U TRANSPORTU

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, popunite reklamacioni list i pošaljite na adresu reklamacije@vasaprodavnica.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

7b ) REKLAMACIJE U POGLEDU NESAOBRAZNOSTI PROIZVODA

Rok za izjavljivanje reklamacije je dve godine od dana isporuke za Potrošače. U toku navedenog perioda TR VAŠA PRODAVNICA snosi odgovornost za nesaobraznost robe, a protekom roka odgovornost prelazi na Potrošača.

 

Po isteku dve godine nakon isporuke poručenog proizvoda Potrošač gubi pravo na izjavljivanje reklamacije.

Reklamacija neće biti uspešna u slučaju:

neadekvatnog rukovanja proizvodom i njegovim korišćenjem, koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu i održavanje ili u skladu sa njegovom namenom,

kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Ukoliko želite da izjavite reklamaciju zbog nedostatka isporučene robe, potrebno je da zahtev za reklamaciju dostavite poštom na adresu Nikole Uzunovića 6, 18000, Niš, odnosno elektronskom poštom na adresu office@vasaprodavnica.rs sa naznakom: REKLAMACIJA.

 

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju Potrošač je dužan da:

Dostavi reklamirani proizvod,

Dostavi dokaz o kupovini – Ugovor ili ispravu o ugovoru, račun-otpremnicu, izvod elektronskog računa ili drugi dokaz kojim se potvrđuje kupovina robe,

Dostavi popunjen reklamacioni list, koji je moguće preuzeti na sledećem linku: REKLAMACIONI LIST.

Nećemo biti u mogućnosti da odlučimo o osnovanosti Vaše reklamacije pre nego što nam reklamirani artikal bude dostavljen, s obzirom da je potrebno pregledati proizvod i utvrditi da li postoji nedostatak koji ističete da postoji.

Nakon što primimo Vašu reklamaciju bez odlaganja ćemo izdati pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija, osim ukoliko rešimo usmeno izjavljenu reklamaciju prilikom njenog izjavljivanja. Takođe, u slučaju rešavanja usmeno izjavljene reklamacije prilikom njenog izjavljivanja, nećemo Vam slati zaseban odgovor na reklamaciju.

 

Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije odgovorićemo Vam da li prihvatamo Vašu reklamaciju.

U slučaju neprihvatanja reklamacije obrazložićemo svoju odluku i informisati Vas o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem. Ukoliko prihvatamo Vašu reklamaciju, izjasnićemo se o Vašem zahtevu i dati konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

U slučaju prihvatanja reklamacije, rok za rešavanje reklamacije neće biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko dobijemo Vašu prethodnu saglasnost, imamo obavezu da postupimo u skladu sa navedenom odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije. Pomenuti rok za rešavanje reklamacije prekida se kada primite naš odgovor na reklamaciju, i počinje da teče iznova kada mi primimo Vaše izjašnjenje. Dužni ste da se izjasnite na naš odgovor najkasnije u roku od 3 dana od dana kada ste odgovor primili, u suprotnom će se smatrati da niste saglasni sa našim predlogom o načinu i roku rešavanja reklamacije.

 

Ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da udovoljimo Vašem zahtevu u roku koji je dogovoren, obavestićemo Vas o produžavanju roka za rešavanje reklamacije i navesti rok u kome ćemo je rešiti, uz Vašu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

 

U slučaju da je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.

 

8) VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi  https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.